تذکر به سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

تذکر به سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان

نماینده قزوین در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری از سازمان تامین اجتماعی خواست نسبت به پرداخت ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان اقدام کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 12
کد خبر: ۱۷۶۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، لطف‌الله سیاهکلی نماینده آبیک در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 اسفندماه) قوه مقننه در تذکری شفاهی، گفت: مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

 

نماینده قزوین و آبیک افزود: تذکر لازم باید به این سازمان داده شود و همچنین سازمان را ملزم به پرداخت حقوق باقیمانده بازنشستگان در سال 1402 کرد، در غیر این صورت نمایندگان مجلس در نحوه مساعدت خود به این سازمان تجدیدنظر می‌کنند.

 

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده قزوین و آبیک، گفت: مجلس 92 هزار میلیارد تومان سال گذشته و 70 هزار میلیارد تومان در سال جاری به سازمان تامین اجتماعی کمک کرده است.

 

نایب رئیس مجلس بیان کرد: انتظار است مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی این موضوع را جدی گرفته تا بازنشستگان بتوانند از این مصوبه مجلس متنعم شوند./ تسنیم

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند و سازمان تامین اجتماعی هم متاسفانه هر سال افزایش حقوق بازنستگان تامین اجتماعی را پایمال و ضایع می کند چرا؟
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال ۳۸ درصد رسما افزایش یافته است ولی متاسفانه از فروردین تا بهمن ماه ۱۴۰۱ تاکنون فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا شده است چرا؟
مواد غذایی، ۷۰ الی ۱۰۰ درصد گران تر از پارسال/ و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجنماعی رسما در رسانه های ۳۸ درصد اعلام کردند ولی متاسفانه از فروردین الی اسفند ماه سال ۱۴۰۱ فقط ۲۰ درصد عمل و اجرا کردند چرا؟
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
پرداخت مرحله اول معوقات فروردین تا خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی 10 درصد واریز شد
پرداخت مرحله دوم معوقات فروردین تا خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی 10 درصد واریز شد
و از شهریور تا اسفند ماه سال1401 تاکنون فقط 20 درصد واریز شد، نه 38 درصد
پس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 فقط 20 درصد بوده است، نه 38 درصد
پرداخت معوقات 5ماهه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون صدور فیش حقوق انجام شده است چرا؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار