کشف حجاب باید جرم انگاری گردد یا تخلف شناخته شود؟-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

کشف حجاب باید جرم انگاری گردد یا تخلف شناخته شود؟

معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند، مجرم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 13
کد خبر: ۱۸۳۷۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله حجاب بی تفاوت بود، به تقسیم بندی افراد بی حجاب اشاره و تاکید کرد: کسانی که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند مجرم هستند.

 

وی با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی توانیم بی تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید کنیم و نباید نسبت به آن مساحمه کنیم.

 

دهقان با طرح این سوال که آیا تمام کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند مجرم هستند، افزود: خیر. کسانی مجرم هستند که به صورت سازمان یافته ترویج بی حجابی می کنند و معمولا اتصال این ها به خارج است و انگار نقش مزدوری ایفا می کند که در کشور رسما بی حجابی را ترویج کنند.

 

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: این افراد به صورت سازمان‌یافته سلسله برنامه هایی را برای ترویج بی حجابی پیگیری می کنند. این ها حتماً مجرم هستند اینها می خوانهد با یک اقدام فرهنگی برنامه های خود را پیگیری می کنند لذا باید با آنها حتماً برخورد شود. این دسته زیاد نیستند و تعداد آنها بسیار کم است به نظرم باید این شناسایی شوند و با آنها بر اساس قانون برخورد شود./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده