راستینه:لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

راستینه:لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است

راستینه گفت: کمیسیون فرهنگی تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 11
کد خبر: ۱۸۸۷۷۱
راستینه:لایحه عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است

 به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد راستینه در تشریح نشست دوم امروز (یکشنبه؛ ۲۱ خردادماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی به صورت ویژه پیش نویس لایحه عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار دادند که مقرر بود این لایحه طی روز‌های گذشته در مجلس اعلام وصول شود، اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست ویژه دغدغه‌های فعالان این حوزه در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نگرانی که در خصوص احکام پیشنهادی این لایحه مطرح شده بود مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد به محض اعلام وصول این لایحه دوفوریتی توسط مجلس کمیته‌ای برای رسیدگی آن تشکیل و تمام دغدغه‌ها و پیشنهادات مورد رسیدگی قرار بگیرد.

راستینه در ادامه یادآور شد: کمیسیون تلاش می‌کند تا لایحه عفاف و حجاب متناسب با سبک زندگی ایرانی و اسلامی ما تنظیم و حراست شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: احکام لایحه عفاف و حجاب باید بازدارندگی لازم و کافی از کشف حجاب و برهنگی را داشته باشد و همچنین دستگاه‌های مربوطه موظف به اجرای وظایف تعیین شده خود در این قانون هستند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده