متکی:سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت در دست تدوین است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

متکی:سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت در دست تدوین است

متکی گفت: سیاست‌های انتخاباتی این شورا و ساز و کار‌های عملیاتی استان‌ها برای کلید زدن انتخابات ۱۴۰۲ در دست تدوین است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 20
کد خبر: ۱۹۰۴۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان نود و یکمین نشست هیأت عالی شورای وحدت ضمن اشاره به مهم‌ترین راهبرد این مجموعه سیاسی در سال جاری، گفت: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت به زودی تدوین و نهایی و دستورالعمل فعال‌سازی دفاتر این شورا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

متکی در ادامه همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ایشان در این جلسه تأکید کرد که حزب مؤتلفه از ابتدای تشکیل شورای وحدت عضو مؤثر آن بوده و به حضور خود ادامه می‌دهد. مؤتلفه نه در مرکز و نه در استان‌ها عضو شورای ائتلاف نیست.

سخنگوی شورای وحدت همچنین ضمن تشکر از مواضع شفاف مؤتلفه اظهار کرد: شورای وحدت با تعین تشکیلاتی نسبت به معرفی نامزد‌های خود برای مجلس دوازدهم در سراسر کشور اقدام خواهد کرد.

متکی افزود: سیاست‌های انتخاباتی این شورا و ساز و کار‌های عملیاتی استان‌ها برای کلید زدن انتخابات ۱۴۰۲ در دست تدوین است و به زودی به اطلاع مردم عزیزمان می‌رسد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار