اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال-راهبرد معاصر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات سوادکوه و کندوان، گفت: ممنوعیت تردد کامیون در محورهراز اجرا شده و این محدودیت طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دستور کار قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی جاده‌های شمال به‌صورت روان گزارش شده است.

 

وی با اشاره بارانی و لغزندگی مقطعی ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان، افزود: همچنین شاهد مه‌آلودگی ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان هستیم.

 

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار پرهیز از ترددهای غیرضروری در کوهستان‌های شمال، بیان کرد: احتمال ریزش کوه و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

 

جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۱۲ امروز در محور هراز اجرا شد و این محدودیت از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه در این محور اجرا می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز از محور کندوان ممنوع است، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان روز جمعه و درصورت ترافیک سنگین اجرا می‌شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار