نظامیان رژیم صهیونیستی اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نظامیان رژیم صهیونیستی اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدند

شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (چهارشنبه)، اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدند و ۱ فلسطینی را به شهادت رساندند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت فلسطین، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در منطقه «ترمسیعا» (مرکز کرانه باختری) به شهادت رسیده است.

صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، ظهر امروز، به منطقه ترمسعیا حمله کردند و خانه‌ها و خودروی فلسطینیان را تحت تدابیر امنیتی نظامیان صهیونیست به آتش کشیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد گلوله به سینه این شهید فسلطینی اصابت کرد و او پیش رسیدن به مرکز پزشکی منطقه ترمسیعا به شهادت رسید.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، این شهید فلسطینی ۲۷ساله بوده و «عمر قطین» نام داشته است. پایگاه خبری «عرب۴۸» خبر داد که قطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین ساعاتی قبل اعلام کرده بود که سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

براساس گزارش عرب۴۸، «حسین الشیخ» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واکنش به حمله امروز شهرک‌نشینان به فلسطینیان کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام دانست و خواستار تشکیل کمیته‌های مردمی برای محافظت از اموال شهروندان فلسطینی و مقابله شهرک‌نشینان شد.

الشیخ همچنین از دولت آمریکا و جامعه بین‌الملل خواست که کابینه رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم را وادار کند جلوی حملات شهرک‌نشینان را بگیرند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده