شهادت دو مأمور پلیس در درگیری با قاتل مسلح-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

شهادت دو مأمور پلیس در درگیری با قاتل مسلح

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهادت دو تن از مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 19
کد خبر: ۲۰۰۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 16 به محل اعزام شدند.

 

وی در ادامه گفت: با حضور مأموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند به‌محض مشاهده پلیس به‌سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می‌رسد و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به‌شدت مجروح و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: استواریکم امیر حسین‌زاده احمدی و گروهبان‌یکم محمداحسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری 16 شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

 

سردار هاشمی‌فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران وظیفه‌شناس به خانواده شهیدان والامقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده