ماهی‌گیری عضو جریان انحرافی از آب گل‌آلود-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

ماهی‌گیری عضو جریان انحرافی از آب گل‌آلود

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد در گفتگویی اظهار داشته که مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خسته شده و لاجرم می‌بایست جریان سومی ظهور نماید. او احمدی نژاد و تیم‌اش را مصداق این جریان دانسته است!
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۲۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، ضعف مفرط دولت دوازدهم در رفع چالش‌های جامعه و نیازهای اقتصادی مردم، زمینه نارضایتی فزاینده ای را در افکار عمومی فراهم آورده است. در این میان جریان باصطلاح بهاری که به نزدیکان به محمود احمدی‌نژاد شهره می‌باشند، در صدد بر آمده تا با بهره برداری از نارضایتی موجود و با توسل به طرح دوقطبی سازی‌های کاذب که پیشتر توسط این جریان و در مقاطعی مورد بهره برداری قرار گرفته بود، از آب گل‌آلود ماهی گرفته و جولان دهند.

 

حضور مکرر در صحنه رسانه‌ها و راه اندازی سلسله برنامه‌هایی از قبیل اتاق شیشه‌ای در ماه‌های مانده به انتخابات مجلس یازدهم، از جمله راهبردهای جریان انحرافی برای دستیابی به مقصودشان می‌باشد.

 

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای پیشین محمود احمدی نژاد که در هفته‌های اخیر شدیدا فعال شده و به موضوع گیری‌های تند و تیز بر علیه نظام و امام راحل مبادرت ورزیده، در همین باره به گفتگو با ایلنا پرداخته و مباحثی را مطرح نموده است.

 

عبدالرضا داوری در این گفت‌وگو مدعی شده است که انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی، طبق نظرسنجی‌های مختلف نرخ مشارکت بسیار پایینی دارد. او لذا تاکید کرده است که مردم از دو جریان به گفته او حاکم، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شده‌اند!

 

داوری تنها راه بالا رفتن نرخ مشارکت و تغییر کشور را زمینه‌سازی حاکمیت برای حضور جریانی متفاوت با ویژگی‌های متفاوت می‌داند و  احمدی‌نژاد و جریان بهاری را نیز مصداق آن معرفی می‌کند!

 

داوری، محمد خاتمی از رهبران فتنه ۸۸ را جزو حاکمیت و نظام خوانده و مدعی شده است که " اگر به مواضع آقای خاتمی در روزنامه گاردین نگاهی انداخته شود متوجه حاکمیتی بودن آنها می‌شوید و اگر محدودیتی هم برای او وجود دارد به دلیل کوتاه آمدن خودش است چرا که تلاش‌هایی برای اعمال این محدودیت‌ها برای احمدی‌نژاد هم بود اما او زیر بار نرفته است."

 

به گفته‌ی داوری، خاتمی و جریان تحت امرش و همچنین اصولگرایان فاقد هرگونه پایگاه مردمی می‌باشند. او مدعی شده است که: "با توجه به نظرسنجی‌های اخیر در مراکز استانی آقای احمدی‌نژاد بین ۷۵ تا ۸۰ درصد اقبال عمومی دارد و کاملا توانسته خودش را با جریان‌های حاکم متفاوت نشان دهد و مرزبندی خودش با جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا برجسته کند، تنها راه تغییر فضای کنونی البته با مکانسیم‌های داخل جمهوری اسلامی و تنها نقطه‌ای که می‌تواند معادلات مشارکت را در انتخابات بعدی از طریق ساز و کار‌های داخلی، نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهد، فعال شدن آقای احمدی‌نژاد و جریان هوادار ایشان در انتخابات است.

 

حضور آقای احمدی‌نژاد گفتمان و مرزبندی ایشان با جریان‌های حاکم و هواداران ایشان که در استان‌ها بسیار هستند، می‌تواند فضای مشارکت را تغییر دهند و مانع این یخبندانی که در انتخابات آینده با آن روبرو هستیم، شود."

 

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور پیشین، جریان احمدی نژاد را اساسا خارج از حاکمیت خوانده و اظهار داشته است که: "جریان آقای احمدی‌نژاد جریان سوم نیست، این جریان، جریان دوم است؛ چراکه اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان در واقع دو بال جریان حاکم هستند.

 

ما یک جریان حاکم در جمهوری اسلامی داریم که یک بال اصلاح‌طلب دارد با نمادهایی مانند آقای عارف و غیره که به مسائل جزیی و سطحی می‌پردازند، به طور نمونه شما توئیت آقای عارف در مورد خبرنگار زندانی در روز خبرنگار را بخوانید، ایشان می‌گوید زیبنده نبود که در روز خبرنگار، یک خبرنگار در زندان باشد، یعنی آقای عارف حتی از یک موضع‌گیری خیلی محدود هم خودداری می‌کند، محکم نمی‌گوید خبرنگار نباید در زندان باشد و قوه قضائیه نباید آنها را دستگیر می‌کرد، بلکه می‌گوید زیبا و زیبنده نیست؛ خیلی عجیب است.

 

یعنی اصلاح‌طلبی تا آقای عارف افول کرده و بال دیگر جریان حاکم به اسم اصولگرایی که تا آقای حداد‌عادل افول کرده است، باعث شده که وضعیت کنونی کشور رقم بخورد.

 

خیلی راحت بگویم مردم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به حالت تهوع رسیده‌اند، خودشان باید این را بفهمند که مردم می‌خواهند آنها را از سیستم «قی» کنند."

 

داوری در اظهار نظری تامل برانگیز دیگری اعتراف نموده که دولت احمدی نژاد در برخورد با فتنه گران مرتکب قصوری شده است. او می‌گوید: " فکر نمی‌کرده که برخوردهای سخت و بد با زندانیان سیاسی در زندان‌ها صورت بگیرد" و ادامه داده: "دولت و منتسبان به آن نسبت به زندانیان سیاسی سال ۸۸ قصور داشته‌اند."

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار