سفیر ایران در عربستان وارد ریاض شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

سفیر ایران در عربستان وارد ریاض شد

سفیر ایران در عربستان سعودی پیش از ظهر امروز وارد شهر ریاض شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 05
کد خبر: ۲۰۲۹۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا عنایتی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در پادشاهی عربستان سعودی پیش از ظهر امروز سه شنبه 14 شهریور 1402 وارد ریاض شد و از سوی مسئولان وزارت خارجه عربستان سعودی و همکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض مورد استقبال قرار گرفت.

عنایتی در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از برنامه‌های پیش رو در حوزه روابط فی‌مابین ایران و عربستان ارائه کرد.

وزیر امور خارجه، در این دیدار با تاکید بر توسعه و تعمیق سیاست همسایگی، تحکیم رابطه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را با توجه به فرصت‌های همکاری در حوزه‌های دوجانبه و چند جانبه با اهمیت دانست.

علیرضا عنایتی پیشتر معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سفیر کشورمان در کویت و دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس بوده است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار