نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود

نمازجمعه این هفته تهران، 21 مهر در دانشگاه تهران، به امامت آیت‌الله خاتمی برگزار خواهد شد. ساعت 10:30 صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت 11 آغاز خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۲۰۸۰۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۱ مهر تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در بخش معرفی کتاب منتخب این هفته، کتاب «10 غلط مشهور درباره اسرائیل» از انتشارات «کتابستان معرفت» معرفی می‌شود. پرده برداشتن از تحریفات تاریخی و کشف حقایق می‌تواند برای افراد اهل مطالعه بسیار جالب و ماندگار باشد به همین دلیل کتاب «10 غلط مشهور درباره اسرائیل» توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کرده است.

این کتاب که توسط «ایلان پاپه» نویسنده و مورخ یهودی نوشته شده حاوی حقایقی بسیار خواندنی در مورد اسرائیل است. او که دارای تابعیت اسرائیل و متولد «حیفا» است از اساتید برجسته و رئیس مرکز اروپایی مطالعات فلسطین دانشگاه «اگزتر» بریتانیا می‌باشد.

ایلان با چالش کشیدن تفکرات و افسانه های رایج در مورد اسرائیل، مطالب انحرافی موجود را تبدیل به روایت غیرصحیح صهیونیستی می‌کند و با یادآوری 10 اشتباه بنیادین، ذهن مخاطب و باورهای او را دگرگون می‌کند. ذهن اکثر افراد جامعه معمولاً با این دَه غلط رایج آشنا و خو گرفته است.

نمازگزاران محترم می‌توانند با مراجعه به غرفه کتاب آدینه کتاب «10 غلط مشهور در باره اسرائیل» را با 30 درصد تخفیف دریافت کنند. برنامه این هفته میز‌های خدمت نماز جمعه تهران:

قوه قضائیه

پست تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایتان تهران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران

کمیته امداد امام خمینی(ره)

شهرداری تهران/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده