تصادف پژو با پراید در جاده جیرفت ۵ کشته بر جای گذاشت-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

تصادف پژو با پراید در جاده جیرفت ۵ کشته بر جای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از فوت پنج نفر در برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پراید در محور جیرفت به سربیژن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 06
کد خبر: ۲۱۲۲۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پراید در محور جیرفت به سربیژن خبر داد و اظهار داشت: این حادثه عصر امروز حوالی ساعت ۱۵:۳۰ رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام یک تیم امدادونجات از پایگاه امدادونجات جاده سربیژن، ادامه داد: این حادثه ۱۱ فوتی و مصدوم داشت که ۶ نفر مصدوم شدند و ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه این عملیات امداد و نجات ۲ ساعت به طول انجامیده است، افزود: نیرو‌های هلال احمر ۵ فوتی را رهاسازی و تحویل نیروی انتظامی دادند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار