دریادار تنگسیری از تولید ۲ موشک هواپایه جدید برای مقابله با پهپاد و کروز خبر داد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

دریادار تنگسیری از تولید ۲ موشک هواپایه جدید برای مقابله با پهپاد و کروز خبر داد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از جدیدترین دستاوردهای متخصصان این نیرو ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد ۴ و ۱۷ کیلومتر است که اکنون به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 25
کد خبر: ۲۱۵۱۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از این دستاوردها هستند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع شناورها را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و افزود: این شناورها به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

 

دریادار تنگسیری در حوزه موشک‌های دریا پایه اظهار داشت: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند اهداف خود را تا 2 هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار می‌دهند.

 

وی گفت: از جدیدترین دستاوردهای متخصصان این نیرو ساخت 2 موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر و 17 کیلومتر است که اکنون به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.

 

دریادار تنگسیری در پایان تصریح کرد: ما روز به روز به قدرت خود خواهیم افزود و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم مان روز و شب نمی‌شناسیم و مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای اینکه چشم طمع دشمنان را کور کنند تا پای جانشان ایستاده اند.

 

متولی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار شهرستان آبادان نیروی دریایی سپاه است که تا پایان سال 1402 هر هفته میزبان حضور دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در قالب راهیان پیشرفت و راهیان نور دریایی است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار