کشف ۱۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان-راهبرد معاصر

کشف ۱۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف دپوی ۱۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع و همچنین توقیف ۱۶ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 26
کد خبر: ۲۲۰۴۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق وجرایم اقتصادی با همکاری پلیس مرزبانی استان طرح امنیت محله محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان هندیجان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان و با همکاری پلیس مرزبانی با انجام برنامه‌ریزی منسجم، در چند عملیات مشترک در هشت نشانگاه آلوده مقدار ۱۴۰ هزار لیترسوخت قاچاق به همراه ۴۲۲ مخزن و بشکه نگهداری سوخت کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۱۶ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و ۱۰ دستگاه شناور توقیف شد، گفت: در این ارتباط ۳۰ متهم قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده