موشک‌باران «کیسوویم و رعیم» توسط مقاومت فلسطین-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

موشک‌باران «کیسوویم و رعیم» توسط مقاومت فلسطین

مبارزان مقاومت مواضع رژیم صهیونیستی را در کیسوویم و رعیم موشکباران کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 26
کد خبر: ۲۳۰۰۲۷

به گزارش راهبرد معاصر. مقاومت فلسطین حمله‌هایی به مواضع صهیونیست‌ها انجام دادند.

 

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: نیروهای ما مرکز کیسوویم را با راکت هدف قرار دادند.

 

همچنین گردان‌های قدس از عملیات مشترک با مبارزان قسام در مرکز غزه و کشته و زخمی کردن شماری از نظامیان صهیونیست در جریان کمین قوی خبر داد و اعلام کرد که مبارزان مقاومت از بمب ضد نفر و ضدزره علیه اشغالگران استفاده کردند.

 

گردان‌های المجاهدین نیز بیان کرد: مبارزان ما مرکز رعیم را موشکباران کردند.

 

پیش از این نیز گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: مبارزان ما موفق شدند که یک گروه چهار نفره از نظامیان اشغالگر را از فاصله صفر در منطقه عبسان الکبیره در شرق شهر خان یونس در جنوب غزه هدف قرار داده و از پا درآوردند.

 

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از عملیات موفق تک تیراندازانش در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

 

قسام همچنین از انهدام یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی با موشک یاسین ۱۰۵ در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس خبر داد.

 

مبارزان قسام همچنین بمب ضد نفر علیه یک گروه ۱۵ نفره از نظامیان صهیونیست در داخل یکی از منازل منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس منفجر کردند و شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

 

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی طی قریب به پنج ماه اخیر از آغاز جنگ غزه هیچ دستاوردی در نبرد زمینی در این باریکه نداشته و در اکثر محورها مجبور به عقب نشینی شده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده