درخواست باشگاه پرسپولیس برای جایگاه مناسب‌تر بانوان در ورزشگاه آزادی-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

درخواست باشگاه پرسپولیس برای جایگاه مناسب‌تر بانوان در ورزشگاه آزادی

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد برای بانوان در ورزشگاه آزادی سکو‌های مناسب‌تری در نظر گرفته شود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 10
کد خبر: ۲۳۲۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ با تلاش‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ بود که طلسم شکست تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم؛ چنان‌که در تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

حال شاهد آن هستیم که بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آن‌ها اختصاص داده شده است با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه به آنها اختصاص یابد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند، ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده