روز ۱۸۳ طوفان الاقصی/ حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۱۸۳ طوفان الاقصی/ حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه

تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و شلیک گاز اشک آور به سمت نمازگزاران فلسطینی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۴۸۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه خانه‌های فلسطینی‌ها در نوار غزه ادامه دارد رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل آویو در این جنگ وحشیانه اذعان کرده‌اند.

 

خانه‌های فلسطینی‌ها زیر آتش حمله‌های هوایی و توپخانه ای

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز خانه‌های مسکونی را در نوار غزه بمباران کردند.

 

این حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی منطقه جبالیا را در برگرفت. حمله‌های توپخانه ای این رژیم نیز بخش‌های مختلف شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

 

توپخانه رژیم صهیونیستی بخش‌های شرقی منطقه بیت حانون واقع در شمال نوار غزه را زیر آتش گرفت.

 

این حمله‌های توپخانه ای همچنین اردوگاه النصیرات را واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی منطقه‌های المغراقه، نتساریم و الزهرا را در مرکز نوار غزه هدف قرار داده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از هوا و زمین شمال استان الوسطی را هدف قرار داده است. این حمله‌های توپخانه ای محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز دربرگرفته است.

 

جنگنده‌های این رژیم نیز طی چندین حمله شهر خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

 

اذعان صهیونیست‌ها به شکست در جنگ غزه

از سوی دیگر با طولانی شدن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و هلاکت تعداد قابل توجهی از نظامیان صهیونیست در جریان مقاومت نیروهای فلسطینی رسانه‌های عبری زبان به نقد عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو پرداخته‌اند.

 

به گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که با بررسی نمای کلی جنگ علیه نوار غزه می‌توان به این نتیجه رسید که اسرائیل در این جنگ شکست خورده است.

 

در این گزارش تاکید شده است: چیزی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با ارزش تر از کرسی قدرت نیست. او نه به تحولات جبهه شمالی و نه اوضاع منطقه‌های جنوبی اهمیتی نمی‌دهد.

 

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی را منتشر کردند که به تازگی در بخش‌های شمالی اراضی اشغالی برگزار شده است.

 

در این نظرسنجی از شرکت کنندگان صهیونیست درباره بازگشت به بخش‌های شمالی اراضی اشغالی و زندگی مجدد در این منطقه‌ها با توجه به حمله‌های سنگین حزب الله لبنان طی شش ماه گذشته علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه‌ها پرسیده شده است.

 

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۸۱ درصد از صهیونیست‌ها بدون عقب راندن حزب الله لبنان هرگز به بخش‌های شمالی برنمی گردند.

 

درگیری جوانان فلسطینی با عناصر متجاوز در کرانه باختری

این در حالی است که حمله‌های روزانه رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد به طوری که بامداد امروز نظامیان صهیونیست به چند شهر این منطقه یورش بردند.

 

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر متجاوز رخ داده است.

 

نظامیان صهیونیست در این حمله تعدادی از جوانان فلسطینی را بدون دلیل موجه و قانونی بازداشت کردند.

 

این عناصر همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی حمله کردند و با جوانان فلسطینی ساکن این اردوگاه درگیر شدند.

 

متجاوزان صهیونیست تعدادی از جوانان فلسطینی را در مسیر باب حطه واقع در قدس قدیم بازداشت کردند. آنها همچنین به شهر دورا واقع در جنوب الخلیل حمله کردند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده