امیرعبداللهیان در مسقط: درباره تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

امیرعبداللهیان در مسقط: درباره تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفتگو کردیم

وزیر خارجه ایران گفت با همتای عمانی خود درباره ابتکار سلطان این کشور برای لغو تحریم‌ها گفتگو کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 07
کد خبر: ۲۳۵۲۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به عمان سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس گزارشی درباره این سفر ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نوشت: در جریان سفر به عمان با آقایان «بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان و «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدار کردم.

وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه در این دیدار «روند توسعه مناسبات دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عمان و توافقات روسای ایران و عمان مورد بررسی قرار گرفت»، خبر داد: در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفت‌گو شد.

او همچنین نوشت «درباره آخرین تحولات منطقه از جمله تداوم جنایات جنگی ترکیبی صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و ضرورت اتخاذ تصمیمات بازدارنده رایزنی شد».

طبق گزارش رسانه سوری الوطن، امیرعبداللهیان روز دوشنبه و به‌منظور دیدار و گفتگو‌ها با مقام‌های سوریه، عازم دمشق می‌شود. /ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده