بادامچیان: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

بادامچیان: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم و آن مسأله تحول و تکامل همراه است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 13
کد خبر: ۲۳۵۷۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی امروز(شنبه) در حاشیه نشست وحدت برای تحول که با حضور فعالان سیاسی و تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم در مجتمع آدینه برگزار شد، با بیان اینکه مجلس دوازدهم با یک امر مهم و آن مسأله تحول و تکامل همراه است، گفت: نمایندگان باید در مجلس دوازدهم تحول ایجاد کنند.


وی با بیان اینکه تحول با ترمیم، اصلاح و قدری جابجا کردن، متفاوت است، تأکید کرد: تحول یعنی از این حالت به حالت دیگر درآمدن.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، بیان کرد: ما در گام نخست، زیرسازی‌های انقلاب‌مان را انجام دادیم. امروز ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و آمریکا در مسأله تهاجم به ایران عنوان می‌کند که ایران قدرتمند است و ما با این کشور وارد جنگ نمی‌شویم.


بادامچیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون در حال انحلال است، افزود: رژیم صهیونیستی، دیوانه‌وار کنسولگری ما را مورد حمله قرار می‌دهد و پس از این حمله، درون رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد شده است، به‌خصوص با صحبت‌های سید حسن نصرالله که خیلی واضح اعلام کرد که ایران به این حمله پاسخ می‌دهد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده