تخلیه فوری سفارت رژیم صهیونیستی در باکو-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تخلیه فوری سفارت رژیم صهیونیستی در باکو

برخی منابع خبری بعد از ظهر شنبه از تخلیه سفارت اسرائیل در پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 13
کد خبر: ۲۳۵۸۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخی منابع خبری بعد از ظهر شنبه گزارش کردند که سفارتخانه رژیم اسرائیل در شهر «باکو» پایتخت جمهوری آذربایجان ترس از انتقام گیری ایران تخلیه شده است.

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که از کارکنانش خواسته به خارج از منطقه تل‌آویو بزرگ، بیت‌المرده تردد نکنند.

در این بیانیه آمده است: «برای احتیاط بیشتر سفر‌های شخصی کارکنان دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو بزرگ (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (بیت‌المقدس) و بئر شبع تا اطلاع ثانوی محدود شده است.»

سفارت آمریکا تصریح کرده سفر‌های شخصی کارکنان دولت آمریکا بین سه منطقه مذکور مشکلی نخواهد داشت.

این بیانیه در شرایطی صادر شده که رژیم اسرائیل روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کردند. سفیر ایران در سوریه گفت این حمله با جنگنده‌های «اف‌-۳۵» و با شلیک ۶ موشک انجام شد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده