کشته شدن ۴ افسر پلیس آمریکا در تبادل آتش حین ماموریت-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کشته شدن ۴ افسر پلیس آمریکا در تبادل آتش حین ماموریت

به گفته مقام‌های آمریکایی، چهار مامور مجری قانون از جمله یک معاون مارشال ایالات متحده و دو افسر نیروی ضربت محلی در جریان تیراندازی حین تلاش برای اجرای حکم در خانه‌ای در شهر شارلوت کارولینای شمالی کشته شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۳۸۶۶۶

به گزارش راهبرد معاصر،‌ رئیس پلیس شارلوت-مکلنبورگ ایالت کارولینای شمالی جانی جنینگز در یک کنفرانس خبری عصر دوشنبه گفت که در مجموع هشت مامور مجری قانون در جریان یک ماموریت هدف تیراندازی قرار گرفتند.

 

او این تیراندازی را «تراژیک‌ترین» حادثه‌ای توصیف کرد که در طول 32 سال زندگی حرفه‌ای خود در اجرای قانون با آن درگیر بوده است.

 

به گفته وی، این گروه ضربت مارشال‌ها در حال ماموریت در ارتباط با داشتن سلاح گرم توسط یک مجرم محکوم بودند. آن‌ها با تیراندازی از یک اسلحه پر قدرت مواجه شدند و به آن پاسخ دادند که در پی آن یک مظنون در حیاط جلویی خانه محل ماموریت کشته شد. این ماموران با نزدیک‌تر شدن با تیراندازی بیشتر از داخل خانه مواجه شدند که سه نفر از اعضای گروه ضربت مارشال کشته شدند.


پلیس دوشنبه شب اعلام کرد یکی دیگر از افسران که شرایطش وخیم بود در بیمارستان جان خود را از دست داد. حال ماموران زخمی‌ دیگر مساعد است. پلیس اعلام کرده مشغول بازجویی از مظنونان از جمله یک پسر 17 ساله و یک زن است که از این خانه بیرون آورده شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده