سردار اشتری: در حوادث اخیر غافلگیر نشدیم-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

سردار اشتری: در حوادث اخیر غافلگیر نشدیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی صددرصدی نیروهای تحت امرش اظهار داشت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی کامل در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
کد خبر: ۳۰۲۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، از صبح امروز و با سخنان سرتیپ اشتی فرماندهی نیروی انتظامی کار خود را آغاز کرد. بررسی تحولات معطوف به اغتشاشات اخیر و نقش کم نظیر نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و ایجاد آرامش در جامعهٰ بخش عمده اظهارات سردار اشتری را به خود اختصاص داد.

 

سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا افزود: مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.

 

وی ادامه داد: هجمه به محور مقاومت و سوءاستفاده از مطالبات انباشته شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه ریزی شده استکبار جهانی با محوریت عبری عربی آمریکایی است. اما در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه، این توطئه ها خنثی شد.

 

سردار اشتری با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحدهای انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب پذیر بکاهند.

 

سردار اشتری تصریح کرد: دشمن همچنان در صدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوء استفاده کرده و اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می کنند و این در حالی است که نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اجرای مأموریت های خود را دارد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار