دختر جوان بر اثر سقوط سنگ در محور هراز فوت نکرده است-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

دختر جوان بر اثر سقوط سنگ در محور هراز فوت نکرده است

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: دختر جوان بر اثر سقوط سنگ در محور هراز فوت نکرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 21
کد خبر: ۳۶۵۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ زکریا اشکپور اظهار کرد: این حادثه شامگاه پنجشنبه یکم اسفند ماه بر اثر سقوط سنگ بر روی خودرو جیلی در منطقه سقرچی هراز اتفاق افتاده است.

 

وی تصریح کرد: این دختر ۲۹ ساله بوده است و در اثر این حادثه دچار آسیب جدی شده که با حال وخیم به بیمارستان ۱۷ شهریور انتقال داده شد.

 

خانم علیزاده پرستار بیمارستان ۱۷ شهریور آمل نیز در گفتگو با ایسنا گفت: این دختر جوان فوت نکرده و در بیمارستان ۱۷ شهریور تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

 

پیش‌تر از سوی برخی رسانه‌ها اعلام شد که شامگاه جمعه دوم اسفند ماه سقوط سنگ بر روی سواری پراید در جاده هراز باعث کشته شدن یک دختر جوان از سرنشینان این خودرو شده بود، اما سخنگوی اورژانس مازندران این خبر را تکذیب کرده است.

منبع:  ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده