پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

سریال محبوب و پرببینده پایتخت ۶ که ۱۵ قسمت آن در تعطیلات نوروز از شبکه یک سیما پخش شد و قرار بود که شنبه شب ۱۶ فرودین پشت صحنه سریال پایتخت۶ پخش سود، اما پخش نشد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
کد خبر: ۳۹۶۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، سریال جذاب پایتخت۶ که از اول فرودین تا ۱۵ فرودین ۹۹ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و بخاطر شیوع ویروس کرونا فعلا پخش ادامه آن متوقف شده است و تا آرام شدن وضعیت کشور این سریال پخش نخواهد شد که البته برخلاف اعلام صدا و سیما برای پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶ در حالی که مردم منتظر پخش این پشت صحنه بودند بدون هیچ اطلاع رسانی این برنامه پخش نشد.  

 

نکته:  متاسفانه با توجه به اینکه پخش پشت صحنه سریال پایتخت ۶ در لیست امشب یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ شبکه یک سیما بود، اما باز هم لغو شد و این خود عجیب است که چرا اول صبح اعلام میشه که امشب پشت صحنه پخش می‌شود، اما دقیقه ۹۰ آن را لغو می‌کنند!

 

 

پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

 

علت عدم پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

بینندگان تلویزیون در شرایطی با بدقولی‌های صداوسیما نسبت به پخش پشت صحنه «پایتخت۶» مواجه شده‌اند که در روز‌های اخیر و با پخش قسمت پایانی، حاشیه‌های این سریال به اوج خود رسید و امروز هم نامه‌ای غیررسمی منسوب به رییس صداوسیما در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن علی‌عسکری خطاب به میرباقری (معاون سیما) خواستار آن شدهش بود که بررسی شود حواشی قسمت آخر «پایتخت ۶»، حاصل بی‌توجهی است یا نتیجه عملیات مرموز دشمن.


به گزارش ایسنا، رییس صداوسیما همچنین در این نامه تاکید کرده بود: انتظار داریم ضمن برخورد مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

 

پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

 

بر اساس این گزارش، نخستین بار اعلام پخش پشت صحنه سریال «پایتخت ۶» همزمان با پخش آخرین قسمت سریال اتفاق افتاد و در قالب زیرنویس اعلام شد که پشت صحنه شنبه (۱۶ فروردین ماه) ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود، اما در شرایطی که انتظار می‌رفت این برنامه در ساعت مقرر پخش شود، پشت صحنه سریال سیروس مقدم به روی آنتن نرفت تا پخش برنامه‌ای در همان ساعت درباره شخصیت‌های سیاسی و حاکمیتی به شائبه‌ها، تفسیر‌ها و انتساب‌هایی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور منجر شود. همچنین به هنگام پخش این برنامه، شبکه اول بار دیگر در زیرنویسی جدید ضمن عذرخواهی از مخاطبش اعلام کرد که پشت صحنه «پایتخت ۶» روز بعد یعنی یکشنبه (۱۷ فروردین ماه) در ساعت مقرر پخش می‌شود؛ اما بار دیگر در این روز و این ساعت هم وعده تلویزیون محقق نشد و شبکه اول در حقیقت با حذف پشت صحنه پایتخت از کنداکتور خود، مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی را روی آنتن برد.

 

پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

 

سخنان کارگردان پایتخت۶ در باره ادامه زمان پخش ادامه سریال

قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» پس از پایان بحران کرونا به دست مخاطبین سریال می‌رسد. آن‌طور که سیروس مقدم، کارگردان سریال می‌گوید، قسمت آخر وقتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضع عادی کرد، ساخته و پخش خواهد شد.

 

طبق اعلام شبکه یک سیما، فصل جدید مجموعه «نون خ» که برای رمضان تدارک دیده شده بود، بعد از «پایتخت ۶» از ۲۰ فروردین ماه پخش خود را آغاز می‌کند. سریال «نون خ» از ۲۰ فروردین ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

 

پخش پشت صحنه سریال پایتخت۶

 

 

بازیگران سریال پایتخت۶

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محیا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
خیلی خوب
علی حبیب زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
عالی عالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
بد قول هستند
تحلیل های برگزیده