ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از عراق-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از عراق

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که نقض قانون اساسی توسط رئیس جمهور عراق باعث شد تا یک ماه از عمر دولت جدید تضییع شود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 09
کد خبر: ۴۰۰۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیس الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که نقض قانون اساسی توسط رئیس جمهور این کشور باعث شد یک ماه کامل از عمر دولت عراق از بین برود.

 

وی در ادامه افزود: ما تصمیم گرفته ایم با شرایط موجود همراهی کنیم. اگر نگوییم یک اجماع سیاسی ولی یک توافق در میان گروه‌های شیعه بر سر نامزد جدید به دست آمده است.

 

الخزعلی تصریح کرد: موضع گیری ما در قبال ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از عراق هم چنان ثابت است.

 

لازم به ذکر است که برهم صالح رئیس جمهور عراق امروز مصطفی الکاظمی را بعد از انصراف عدنان الزرفی به عنوان مأمور تشکیل کابینه جدید معرفی کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده