سن رهبر کنونی کره شمالی کیم جونگ اون-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال
رهبر کره شمالی چند ساله است؟

سن رهبر کنونی کره شمالی کیم جونگ اون

شایعه مرگ مشکوک رهبر کره شمالی در سن جوانی هر چند هنوز تایید نشده اما ابهاماتی را به وجود آورده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 26
کد خبر: ۴۱۳۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، کیم جونگ اون، رهبر کنونی کره شمالی مدتی است که در انظار ظاهر نشده و در همین بین شایعه مرگ او در برخی رسانه ها منتشر شد و موجی از تایید و تکذیب ها و گمانه زنی ها به دنبال آن ایجاد شد. در حالی که رادیوی کره شمالی بدون اشاره به وضعیت سلامتی کیم جونگ اون پیامی را خطاب به کارگران پخش کرد سناتور لیندسی گراهام گفته تا حد زیادی مطمئنم کیم جونگ اون مُرده است.


گراهام اعلام کرده که گر رهبر کره شمالی نمرده باشد یا در وضعیت وخیمی نباشد متعجب خواهم شد چون در جامعه بسته‌ای چون کره شمالی حتی انتشار چنین شایعه‌ای محال است. اما مشاور رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی در اظهار نظر متفاوتی گفته کیم جونگ اون زنده است.


کیم جونگ اون جوان که در سن 27 سالگی رهبری کره شمالی را به دست گرفت و جانشین پدرش شد، متولد 8 ژانویه 1984 است و یعنی سن رهبر کنونی کره شمالی 36 سال است.

 

سن رهبر کره شمالی


همین موضوع باعث شد برخی که خبر درگذشت رهبر کره شمالی را درست دانستند با مشکوک خواندن آن پای آمریکا را به موضوع باز کنند. به عقیده این دسته وضعیت جسمانی کیم جونگ اون سالهای گذشته مناسب بوده و مرگ احتمالی او می تواند در اثر ترور بیولوژیک توسط آمریکا باشد.

با این وجود هنوز با قطعیت نمی توان گفت آیا رهبر کره شمالی مرده است یا خیر.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار