جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان

افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان  50 درصد در اسفند اضافه شد و فروردین امسال هم 13 درصد افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۵۰۰

به گزارش راهبرد معاصر افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان موضوع صحبت های امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه بود. به گفته نوبخت از سال 92 افزایش حقوق کارمندان دولت حتی بیش از نرخ تورم بوده است.  بهمن ماه سال گذشته بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه مجوز افزایش حقوق کارمندان دولت داده شد و حقوق آنا افزایش قابل توجهی داشت. به طوری که حقوق دولتی ها در 50 درصد در اسفند و در فروردین امسال هم 13 درصد افزایش یافت.

همه دستگاه ها می توانند از محل دارایی خوداین افزایش 50 درصدی را داشته باشند . به گفته نوبخت رشد حقوق از سال 92 تا به امروز بیشتر از بودجه بوده است. این رقم در سال 92 حدود 148 هزار میلیارد تومان بود که  سال گذشته به  241هزار میلیارد تومان رسیده است.

 افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان

 

افزایش 216 درصدی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افزایش ضریب ریالی به میزان افزایش تورم و افزایش متوسط حقوق و مزایا بیش از ۲۱۶درصد است.

 

وبینار هم‌اندیشی رئیس و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور با رؤسا و معاونان سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور عصر امروز برگزار شد.

 

جمشید انصاری، اولین سخنران با بیان این‌که هدف از برگزاری این وبینار هم‌اندیشی درخصوص مسائل اولویت‌دار همچون نحوه برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان‌ها، برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر، نحوه اعمال افزایش‌های حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی و سایر مسائل است، گفت: همه‌ساله جشنواره شهید رجایی در دو مرحله برگزار می‌شد؛ مرحله اول، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی و انتخاب دستگاه‌های برتر، و مرحله دوم، برگزاری مراسم پایانی جشنواره در هفته دولت با حضور رئیس‌جمهوری و اعضای دولت در مرکز، و در استان‌ها نیز با حضور استانداران و سایر مقامات محلی بود که در این مراسم گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مجموعه دولت ارائه و از دستگاه‌های اجرایی منتخب قدردانی می‌شد.

 

جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی و کنفرانس را ممنوع اعلام کرده است، طبعاً مراسم پایانی جشنواره شهید رجایی را به صورتی که سنوات قبل داشتیم، نخواهیم داشت اما امر ارزیابی عملکرد براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ابلاغ‌شده روند اجرای خود را طی خواهد کرد و دستگاه‌های برتر معرفی و قدردانی خواهند شد.

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در اشاره به تصمیمات دولت برای ترمیم حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان، بیان داشت: با توجه به شرایط تورم و مشکلات تأمین معیشت مردم، همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه کشور با اعمال افزایش ۵۰درصدی امتیازات احکام کارگزینی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای اسفند ۹۸ موافقت کردند.

 

 

جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولت

وی ادامه داد: برای دستگاه‌هایی که مشول قانون مذکور نبودند نیز طبق مقررات خودشان مراحل و فرآیند تصویب را طی می‌کنیم و آخرین دستگاهی هم که در این مورد در شورای حقوق و دستمزد تصمیم‌گیری شده است، کارکنان شهرداری‌ها هستندکه ما در جلسه آخر شورای حقوق و دستمزد، افزایش فوق‌العاده جذب آنان را به‌طوری که بتوانیم پرداخت‌های آنان را با پرداخت‌های دیگر کارکنان دولت متناسب‌سازی کنیم، به تصویب رساندیم و جهت تصویب نهایی به هیئت وزیران ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده