پژمانفر: عقد قرارداد با خارجی ها در فوتبال ایران ایراد دارد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

پژمانفر: عقد قرارداد با خارجی ها در فوتبال ایران ایراد دارد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه مسلم است در قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی دقت لازم صورت نمی‌گیرد و اشکالاتی در طرز کار وجود دارد که باید رفع شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 24
کد خبر: ۵۶۱۹۲

به گزارش راهبرد معاصر نصرالله پژمانفر پس از اتمام جلسه این کمیسیون با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای رسیدگی به قرارداد مارک ویلموتس اظهار داشت: وظیفه کمیسیون اصل 90 رسیدگی به طرز کار دستگاه‌های مختلف و قوای سه‌گانه است و با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد اگر طرز کار آنها ایرادی داشته باشد درصدد اصلاح آن خواهیم بود.

 

وی افزود: آنچه مسلم است در قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی دقت لازم صورت نمی‌گیرد و اشکالاتی در طرز کار وجود دارد که باید رفع شود. 

 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: ما پیگیر دو بحث یعنی اجرای نقش نظارتی وزارت ورزش در انعقاد قرارداد ویلموتس و فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی در بحث انتخاب ویلموتس هستیم. 

 

پژمانفر تصریح کرد: درباره این قرارداد در جلسه امروز مسائل مختلفی شفاف شد البته این موارد منتج به نتیجه‌گیری نشد و دوستان باید مستندات بیشتری ارائه دهند.

 

وی درباره زمان تکمیل گزارش کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس توضیح داد: پس از صحبت‌هایی که امروز انجام شد قرار است فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تا یک هفته آینده مستندات خود را در اختیار ما قرار بدهند و ما هم این گزارش را پس از جمع‌بندی در اختیار کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 قرار می‌دهیم و در نهایت نتایج این بررسی‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار