سرلشکر صفوی: دفاع مقدس، ایران را به قدرت بلامنازع غرب آسیا تبدیل کرد-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

سرلشکر صفوی: دفاع مقدس، ایران را به قدرت بلامنازع غرب آسیا تبدیل کرد

مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد ایران به دژی مستحکم و قدرتی بزرگ در غرب آسیا تبدیل شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 14
کد خبر: ۶۶۸۹

به گزارش راهبرد معاصر ، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی چهارشنبه شب در نخستین یادواره ۵۵۶ شهید ناوتیپ ۱۳ امیرالمومنین و شهدای گمنام عالی شهر بوشهر افزود: امروز به واسطه شهامت و شجاعت ملت ایران، رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و قدرت نیروهای مسلح هیچ قدرتی از پس ایران برنمی آید.

 

وی بیان کرد: به حرمت خون هزاران شهید و ایثارجانبازان و آزادگان این سرزمین امروز به عنوان یک قدرت الهی تبدیل شده و عظمت، عزت و اقتدار ملت ایران از شهیدان و رهبری خردمندانه امام راحل و جانشین ایشان است.

 

وی ادامه داد: فریاد الله اکبر امروز جوانان مسلمان از فلسطین، عراق، سوریه، لبنان و یمن که تن به استکبار نمی دهند نشات گرفته از فریاد جوانان ایران است و ملت های منطقه از ملت ایران درس جهاد در راه خدا را یاد گرفتند.

مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت یک جریان زنده، پویا و توقف ناپذیر است و مختص بندگان خاص خداست و ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید، ۳۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده را در راه خدا، اسلام و قرآن هدیه کردند.

 

وی اضافه کرد: خون شهیدان ایران اسلامی مکتب و جبهه مقاومت را به وجود آورد و کشورهای درگیر تروریست منطقه با درس گرفتن از ایثار جوانان ایرانی و ایجاد نیروهای مردمی در کنار ارتش توانستند عراق و سوریه را آزاد کنند.

 

رحیم صفوی گفت: مهمترین پیام شهدا به ملت این است که مردم امیدوار و اطمینان داشته باشند که پیروزی از آن ماست.

وی افزود: همچنین مهمترین پیام شهیدان به مسئولان نیز این است که صادقانه، مجاهدانه و با روحیه انقلابی به دور از جناح بندی های سیاسی برای حل مشکلات مردم اقدام کنید و تنها حرف نزنید.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و مجاهدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها جامعه را بیمه می کند بلکه انفاس قدسی آنها به روح انسان ها دمیده می شود.

 

سردار رمضان زیراهی افزود: ایران اسلامی تا ابد مدیون شهدا و جوانان شهادت طلبی است که دست از جان و تعلقات دنیوی خود کشیدند و برای حفظ میهن اسلامی در مقابل دشمن ایستاندند.

وی بیان کرد: برگزاری چنین آئین هایی توفیقی از طرف خدا و موهبتی الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار