کشف محموله سوخت قاچاق ۱۲.۵ میلیون لیتری توسط نیروی دریایی سپاه-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم
سردار تنگسیری خبرداد :

کشف محموله سوخت قاچاق ۱۲.۵ میلیون لیتری توسط نیروی دریایی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه از شناسایی و توقیف بزرگترین محموله سوخت قاچاق به میزان ۱۲.۵ میلیون لیتر و یکی از سر شبکه های اصلی قاچاق سوخت در تنگه هرمز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 10
کد خبر: ۸۲۳۳
به گزارش  راهبرد معاصر ،  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از توقیف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمز و شناسایی یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق سوخت توسط رزمندگان این نیرو خبر داد و گفت: طی این عملیات غافلگیرانه و موفق که در پی سلسه اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه صورت گرفت ،از یک کشتی ۱۰ هزار تنی ، بیش از ۱۲ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف گردید.

وی افزود: در همین رابطه ۲۱ نفر  از ملیت های گوناگون منطقه ای و فرامنطقه ای دستگیر شدند که پس از  انجام بازجویی های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان دستگیر شده، برای طی مراحل قانونی و قضایی به مقامات مسئول تحویل داده شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  با بیان اینکه این محموله بزرگ ترین محموله سوخت قاچاقی است که تاکنون در خلیج فارس و تنگه هرمز شناسایی و توقیف شده است، گفت: این کشتی ۱۳۱ متری قاچاق سوخت، از کلاس شناورهای سنگین نفتکش به شمار می آید و با توقیف این محموله یکی از باندهای اصلی و سرشبکه های قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز متلاشی و ضربه سنگینی به یک شبکه اصلی قاچاق سوخت در استان هرمزگان وارد آمد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: این مأموریت بر اساس راهبرد مبارزه با قاچاق و پیرو ابلاغ مأموریت از سوی فرماندهی کل سپاه صورت گرفته  و به یاری خداوند با قدرت و قاطعیت ادامه دارد.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده