واعظی: روحانی دستور عدم افزایش قیمت‌ها را داده است/ دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است-راهبرد معاصر
بازگشت ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه از ماموریت اقیانوسی تاکید معاون ایمنی سپاه بر استفاده از هوش مصنوعی فرایند انتخابات یک مرحله‌ای شود تأکید آیت الله رئیسی بر پرداخت بموقع وام ازدواج سردار زهرایی: طوفان‌الأقصی سبب بیداری ملت‌ها شد پلیس این 5 گروه را طبق لایحه حجاب باید بازداشت کند آخرین وضعیت بررسی پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشستگان بابت رتبه‌بندی معلمان و متناسب سازی حقوق در مجلس اسلامی: ایران به ونزوئلا برای راه اندازی شتاب‌دهنده‌های پزشکی کمک می‌کند استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم

واعظی: روحانی دستور عدم افزایش قیمت‌ها را داده است/ دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است و دولت برگزار کننده انتخابات است. آقای همتی همکار ما بودند و خوب هستند اما اینکه بگوییم یک کاندیدا به دولت منتسب شود اینطور نیست.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 02
کد خبر: ۹۰۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیچ کسی نباید خوشحال باشد از اینکه مردم در انتخابات کم شرکت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مشارکت بالا قدرت نظام است، و وحدت و انسجام داخلی را افزایش می دهد و باعث خنثی شدن توطئه‌های آنها می شود.

 

واعظی بیان داشت: اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد خیلی بدتر بود اما شور انتخاباتی در همان زمان بالا رفت. خود کاندیداها هم اول یک مسابقه در زدن دولت دارند. وقتی مردم می بینند یک دولت با افراد با تجربه نتیجه اش این شده اما نامزدی می گوید من با جوانان می آیم، مردم از خودشان می پرسند چه می‌شود.

 

وی بیان داشت: هیچکدام از نامزدها تا الان برنامه مشخصی نداده اند. دولت در این انتخابات کاملا بی طرف است و دولت برگزار کننده انتخابات است. آقای همتی همکار ما بودند و خوب هستند اما اینکه بگوییم یک کاندیدا به دولت منتسب شود اینطور نیست.

 

وی در مورد مذاکرات وین گفت: یک پیش نویس در انتهای دور چهارم آماده شد که طرف ایرانی تهیه کرد و در دور پنجم بیشتر به آن پرداخته شد و هنوز هم پرانتزها که موارد اختلافی است وجود دارد.

ادامه دارد...

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده