صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 29
کد خبر: ۱۰۰۲۲۹

توقیف سریال قبله عالم صحت دارد؟

پس از اعلام توقیف سریال قبله عالم در فضای مجازی منوچهر محمدی تهیه کننده این سریال خبر توقیف را تکذیب کرد.

به گزارش راهبرد معاصر ساعاتی پیش خبری درباره توقیف سریال قبله عالم در فضای مجازی منتشر شد. این خبر به واسطه تصویری بود که حامد کمیلی بازیگر این سریال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به تاخیر انتشار قبله عالم واکنش نشان داد. او در پست اینستاگرامی خود نوشته بود: ملت عزیز ایران، گویا عده ای دلواپس نمیگذارند ما بیاییم . حامد کمیلی در انتشار این پست از هشتگ توقیف قبله عالم استفاده کرده بود. این درحالی است که بلافاصله  منوچهر محمدی در واکنش به این خبر توقیف سریال قبله عالم را تکذیب کرد و دلیل تاخیر را تقارن پخش با ایام محرم عنوان کرد. البته کمیلی ساعتی بعد پست خود را حذف کرد.

 

 

تکذیب توقیف سریال قبله عالم

منوچهر محمدی  تهیه کننده سریال: «به دلیل تقارن پخش سریال با ایام محرم پخش قسمت جدید با تاخیر مواجه شده و توقیف نیست.»همچنین حامد کمیلی بازیگر اصلی « قبلهٔ عالم » هم که در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود در سریال از توقیف آن خبر داده بود، پست خود را حذف کرده است.

 

فیلم/ تیزر سریال قبله عالم

 

 

 بازیگران سریال قبله عالم

سریال قبله عالم سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «حامد محمدی» و از جدیدترین تولیدات فیلیمو است.سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، پژمان بازغی , سوگل خلیق به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

 

سریال قبله عالم کی پخش می شود؟

قسمت اول این سریال روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح در فیلیمو منتشر خواهد شد. گروه فیلم برداری سریال کـه ساخت این اثر تاریخی را از شهر کاشان آغاز کرده بودند، اینروزها در تهران، مشغول ضبط قسمت‌هاي باقیمانده هستند.

 

بیوگرافی حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه

حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 تیر 1361 در اصفهان میباشد. او دارای مدارک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر اسـت. حامد کمیلی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر ازجشنواره تئاتر فجر می باشد. وی نوازنده پیانو و تار اسـت و هم چنین بسکتبال هم بازی می‌کند. حامد کمیلی با سریال اغما بـه خوبی شناخته شد. وی تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد میباشد.

 

 

بیوگرافی شقایق دهقان در نقش مادر ناصرالدین شاه

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اسفد 1357 در کشور آلمان میباشد. مدت 6 سال بـه‌دلیل کار پدرش در یکی از شهر هـای شمال ایران ساکن شدند و سپس بـه تهران آمدند. دهقان فعالیت هنری خودرا از سال 1377 آغاز نمود. او با سریال شب هاي برره مهران مدیری بـه خوبی شناخته شد. مهراب قاسمخانی نویسنده سینما و تلویزیون همسرشقایق دهقان میباشد.

 

 

 

بیوگرافی مارین ون هولک در سریال قبله عالم

مارین ون هولک، با نام هنری مارین میلر متولد …فارغ‌التحصیل آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن، بازیگر و کارگردان تئاتر و آهنگساز اهل هلند اسـت کـه بعد از ازدواج با یک کارگردان ایرانی بنام آروند دشت آرای بـه ایران مهاجرت کرد و زبان پارسی کاملا فراگرفته و تسلط کامل بـه زبان پارسی دارد. او در سریال قبله عالم ایفای نقش داشته اسـت.

بیوگرافی پژمان بازغی در نقش میرزا رضا کرمانی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ دریک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، بـه واسطهٔ شغل پدرش، در شهر هـای مختلف زندگی کرده‌ اسـت. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن بـه آنجا بر میگردد و از همان‌جا با سینما آشنا میشود. همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست. او هم چنین بـه‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی حضور داشته‌اسـت.

بیوگرافی هادی کاظمی در نقش ظل الدوله

سید هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در میانه، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. وی با سریال شب‌هاي برره بـه شهرت رسید ودر آثار دیگر مهران مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می توان بـه بازی در نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیریل زهره خانی اشاره نمود. او همسر سمانه پاکدل دیگر بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران میباشد.

 

 

 

بیوگرافی سمانه پاکدل در سریال قبله عالم

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ میباشد. او زاده اصفهان اسـت. سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. وی با بازی در سریال دلنوازان، بـه شهرت رسید. وی از کودکی علاقه‌مند بـه بازیگری بودو تصمیم داشت تا رشتهٔ هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد. در برنامهٔ دورهمی، وی خودرا بسیار علاقه‌مند بـه ازدواج معرفی کرد. او سرانجام در مرداد ۱۳۹۷ با هادی کاظمی، ازدواج کرد.

بیوگرافی اردشیر رستمی در نقش خشایار

اردشیر رستمی متولد مرداد سال ۱۳۴۹ در تبریز میباشد. او همسر شهلا پیرجانی و پدر یک فرزند اسـت. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر و بازیگر ایرانی اسـت. رستمی بعنوان بازیگر با بازی در سریال شهریار بـه شهرت رسید.اما قبل از اینکه بازیگری را تجربه کند، کاریکاتورهایش در نشریات مختلف چاپ می ‌شد ودر این زمینه هم تبحر خودرا نشان داده بود.

 

تولید سریال قبله عالم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلم‌برداری قبله عالم در خانه طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد.

قسمت سوم سریال قبله عالم که قرار بود در تاریخ ۲۴ مرداد از پلتفرم فیلیمو پخش شود ، بخاطر احترام به امام حسین و ایام محرم به تعویق افتاد و در روز یکشنبه ۷ شهریور پخش خواهد شد که این امر موجب اعتراض کاربران شد . فیلیمو خبر داد که قسمت سوم ۷ شهریور پخش نمی شود و زمان آن مشخص نیست.

لوکیشن های سریال قبله عالم

خانه طباطبایی ها

خانه بروجردی ها

باغ فین کاشان

شهرک سینمایی غزالی

حمام فین کاشان

حمام سلطان امیراحمد

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: