صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 29
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱

آخرین اخبار گرفتن مجوز تردد بین شهری تهران

فرماندار تهران اعلام کرده است امکان گرفتن مجوز تردد بین شهری به صورت اینترنتی وجود ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر فرمانداری تهران اعلام کرده است که صدور مجوز تردد بین شهری فقط در شرایط خاص خواهد بود. امروز نیز فرماندار تهران گفته به دلیل تعداد بالای خودروهای تهران امکان گرفتن مجوز تردد بین شهری به صورت اینترنتی وجود ندارد. بنا بر اعلام فرمانداری تهران مجوز تردد فقط برای موارد خاص نظیر پرونده های قضایی با ارائه دادنامه از سوی دستگاه های قضایی، مباحث کشاورزی و صنعتی با ارائه سند اراضی، اقوام درجه یک اموات با ارائه برگه فوت از بهشت زهرا و کارمندان ادارات با ارائه برگه ماموریت صادر می شود.

 

 

مجوز تردد بین شهری فرمانداری تهران برای چه مواردی است؟

مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: مجوز تردد فقط برای سفرهای ضروری بین شهری از سوی فرمانداری تهران صادر می شود و شهروندان برای دریافت برگه تردد به منظور سفرهای ضروری به فرمانداری مراجعه کنند.ایمان قربانی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تردد خودروهای بین شهری تا پنجم شهریور ماه ممنوع بود.

وی افزود: برگه های تردد از امروز فقط برای موارد ضروری نظیر پرونده های قضایی با ارائه دادنامه از سوی دستگاه های قضایی، مباحث کشاورزی و صنعتی با ارائه سند اراضی، اقوام درجه یک اموات با ارائه برگه فوت از بهشت زهرا و کارمندان ادارات با ارائه برگه ماموریت صادر می شود.مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران از شهروندان خواست با توجه به قرمز و نارنجی بودن تمامی استان ها، برای قطع زنجیره کرونا و کمک به کادر درمان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و به هیچ وجه برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

 

 

مجوز تردد بین شهری از طریق اینترنت صادر نمی‌شود

عیسی فرهادی فرماندار تهران اظهار کرد:در شهر تهران ۴ میلیون خودرو وجود دارد اگر یک در صد هم بخواهند تردد بین شهری داشته باشند حدود ۴۰ هزار خودرو می‌شوند که عدد زیادی است و امکان اینترنتی انجام این کار نيست، چون در یک روز ۳۰۰ هزار خودرو درخواست کردند و بررسی‌های آن‌ها کار بسیار دشواری بود. وی ادامه داد: ۸۰ درصد افرادی که برای گرفتن مجوز به فرمانداری تهران مراجعه می‌کنند برای سفر غیر ضروری است و یکی از دلایل شلوغی هم همین موضوع است. خواهش بنده این است که این سفر‌ها کاهش پیدا کند و فرمانداری‌های دیگر هم که در سطح استان تهران و البرز هستند می‌توانند این مجوز‌ها را صادر کنند.

فرهادی گفت:بعضی اوقات پلیس راهور هم جریمه‌هایی انجام می‌دهد که افراد برای دریافت مهر به فرمانداری تهران مراجعه می‌کنند و ما تقاضا میکنیم که برای این کار هم به فرمانداری‌های دیگر مراجعه کنند تا ساماندهی ما شکل بگیرد. از فردا نیز تدابیری اندیشیده شده تا ازدحام چندانی نداشته باشیم.

 

 

مدارک لازم جهت اخذ مجوز تردد از فرمانداری

کارت ماشین و برگه سبز خودرو

اجاره نامه یا سند خانه

گواهی اشتغال

قبض خدماتی

مدارک لازم برای مجوز تردد پزشکی یا درمان

کارت ماشین یا برگ سبز خودرو

مدارک پزشکی

قبض خدماتی

 

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: