صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 02
کد خبر: ۱۰۰۶۳۲

جزئیات حادثه واژگونی مینی بوس در کردستان/ ۲۲ نفر کشته و زخمی شدند+ عکس

سرپرست سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در روستای پالنگان کردستان تعداد ۱۶ نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر، پیمان صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور د اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در روستای پالنگان کردستان تعداد ۱۶ نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.

او گفت: براثر وقوع این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است.

 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: در حادثه سقوط یک دستگاه مینی بوس به داخل رودخانه‌ای در کامیاران ۲۲ نفر کشته و زحمی شدند.

رضا پیرا ، از سقوط یک دستگاه مینی بوس به داخل رودخانه‌ای در قعر درّه‌ای در شهرستان کامیاران خبر داد و اظهارداشت:متاسفانه در این حادثه ۲۲ نفر از سرنشینان کشته و زخمی شدند.

وی افزود: تاکنون ۱۴ نفر در این حادثه که در نزدیکی روستای پالنگان کامیاران اتفاق افتاد، جان خود را از دست داده اند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: از ۸ مصدوم این حادثه نیز یک نفر با بالگرد به بیمارستان کوثر سنندج انتقال داده شده و دیگر مصدومان با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان کامیاران اعزام شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

 



پیرا با بیان اینکه مصدوم اعزامی حالش وخیم است گفت: احتمال می‌رود که آمار فوتی‌ها و مصدومان این حادثه نیز افزایش یابد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که سرنشینان این دستگاە مینی‌بوس اهل روستای پیرصفا مریوان بوده که بە سمت زیارتگاە ویس در حرکت بوده‌اند که در درە پالنگان پایین‌تر از روستای تفین به داخل دره سقوط می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: