صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۱۷
  • پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
  • Thursday 15 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 02
کد خبر: ۱۰۰۶۴۰

درگذشت جاسم سلطانی بازیکن پرسپولیس براثر کرونا+ عکس

جاسم سلطانی بازیکن پرسپولیس بر اثر کرونا درگذشت. در ادامه به بیوگرافی و سوابق ورزشی وی می‌پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر، جاسم سلطانی بازیکن پرسپولیس که سال ها با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می کرد، بامداد چهارشنبه 10 شهریور  در بیمارستان  پیوند اعضای شهر جدید صدرا در گذشت. سلطانی از فوتبالیست های شیرازی و کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس بهزیستی تهران بود. در ادامه به بیوگرافی و سوابق وی می پردازیم.

 


بیوگرافی جاسم سلطانی



جاسم سلطانی متولد ۱۳۶۲ در شیراز یکی از فوتبالیست‌های شیرازی و کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس بهزیستی تهران بود و یکی از بهترین چپ پا‌های فوتسال ایران، که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال ایران و حضور در تیم ملی فوتسال ایران را در کارنامه خود داشت.

 


 درگذشت جاسم سلطانی بازیکن پرسپولیس بر اثر کرونا



این بازیکن فوتسال ایران و ورزشکار پیشکسوت، چهارشنبه دهم شهریور، براثر ابتلا به کرونا ویروس، دار فانی را وداع گفت.

او که سال‌های اخیر با مشکلات کلیوی دست و پنجه نرم می‌کرد، اخیرا به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد و سلطانی در نهایت روز چهارشنبه در بیمارستان پیوند اعضای شهر جدید صدرا دارفانی را وداع گفت.

 


سوابق ورزشی جاسم سلطانی بازیکن پرسپولیس 



سلطانی فوتبال را از کودکی در زادگاهش شیراز آغاز کرد و در طول فوتبال حرفه‌ای خود در تیم هایی، چون صدرای شیراز در لیگ برتر فوتسال ایران، حضور داشت.

این بازیکن ملی پوش در تیم صدرای شیراز، گیتی پسند اصفهان و همچنین به عنوان کاپیتان تیم فوتسال پرسپولیس تهران بازی کرده بود.

در اواخر دوران فعالیت ورزشی اش به عنوان یک فوتسالیست و اوایل دهه ۹۰ به تیم فوتسال پرسپولیس، که در آن زمان به عنوان تیم پرسپولیس بهزیستی شناخته می‌شد پیوست و در این تیم بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست.

 



جاسم بازیکن شیرازی که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال ایران را در کارنامه ورزشی خود داشت، زننده اولین گل ایران به برزیل در تاریخ تقابل دو تیم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: