صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 05
کد خبر: ۱۰۰۹۱۵

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با افزایش اندکی همراه می‌باشد.

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزاشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ که نسبت به اخرین روز کاری گذشته روند افزایشی را داشته است و همچنین قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار و ارز در روز گذشته را نیز خواهیم داشت.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با قیمت یازده میلیون و ۹۸۲ هزار تومان،سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت یازده میلیون و ۴۹۹ هزار تومان، نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۸۳۷ هزار تومان و سکه گرمی نیز با قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه چهاردهم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۲۷ دلار، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۳۱ هزار تومان رسید.(یکشنبه چهارده شهریور هزارو چهارصد)

 

قیمت امروز طلا و سکه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱.۹۸۲.۰۰۰
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱.۴۹۹.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۱۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۸۳۷.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی طلا ۱ هزار و ۸۲۷ دلار
طلای ۱۸ عیار ۱.۱۶۲.۰۰۰
مثقال طلا ۵.۰۳۱.۰۰۰

 

نرخ ارز و دلار امروز 14 شهریور 1400

در صرافی های مجاز ارز آزاد امروز هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۳۱ تومان، هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۱۰۱ تومان و هر پوند انگلیس به مبلغ ۳۷ هزار و ۷۴۲ تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه چهاردهم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین در صرافی های ارز آزاد امروز هر لیر ترکیه به مبلغ ۳ هزار و ۲۵۰ تومان، هر درهم امارات به مبلغ ۷ هزار و ۳۶۱ تومان، هر یوان چین به مبلغ ۴ هزار و ۲۰۵ تومان، هر دلار کانادا به قیمت ۲۱ هزار و ۶۸۰ تومان، هر ریال قطر به مبلغ ۷ هزار و ۵۵۰ تومان، هر دینار عراق به مبلغ ۲۰ تومان و هر دلار استرالیا به قیمت ۲۰ هزار و ۳۶۰ تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه چهارده شهریور هزارو چهارصد)

 

قیمت امروز دلار و ارز آزاد ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا ۲۷.۰۳۱
یورو ۳۱.۱۰۱
پوند انگلیس ۳۷.۷۴۲
لیر ترکیه ۳.۲۵۰
درهم امارات ۷.۳۶۱
یوان چین ۴.۲۰۵
دلار کانادا ۲۱.۶۸۰
ریال قطر ۷.۵۵۰
دینار عراق ۲۰
دلار استرالیا ۲۰.۳۶۰
دینار کویت ۹۱.۱۳۰
ریال عمان ۷۰.۵۸۰
دینار بحرین ۷۱.۸۶۰

 

 

قیمت طلا قیمت سکه نرخ ارز و قیمت دلار دیروز 13 شهریور

نرخ  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دیروز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

 

قیمت هر قطعه نیم سکه نیز ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

 

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز ۱۸۲۸ دلار و ۳۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۷۵ تومان است.

 

امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان است.

 

طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (12 شهریور ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا 26 هزار و ۶۵۰ تومان است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ 31 هزار و 250 تومان فروخته می‌شود.

 

نرخ دلار و یورو نسبت به آخرین معاملات دیروز بردون تغییر بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: