صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 05
کد خبر: ۱۰۰۹۲۹

قاضی زاده هاشمی استعفا داد

قاضی زاده استعفایش از نمایندگی مجلس را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عضو هیات رئیسه مجلس گفت: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، استعفایش از نمایندگی مجلس را به هیات رئیسه تقدیم کرده اما هنوز اعلام وصول نشده است.

 

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی استعفایش از نمایندگی مجلس را به هیأت رئیسه تقدیم کرده اما هنوز اعلام وصول نشده است.

 

وی در بیان علت استعفای قاضی زاده از نمایندگی مجلس اظهار داشت: با توجه به دعوتی که از آقای قاضی زاده برای پست معاونت ریاست جمهوری و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شده، آقای قاضی‌زاده استعفای خود از نمایندگی را به هیأت رئیسه تقدیم کرده است.

 

استعفای قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مجلس اعلام وصول شد

رئیس مجلس شورای اسلامی استعفای سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی را در جلسه علنی امروز (یکشنبه) اعلام وصول کرد.



محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه 14 شهریور) ضمن اعلام وصول استعفای امیر حسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مجلس اظهار داشت: طبق آیین نامه استعفای آقای قاضی زاده هاشمی بر اساس مواد ۹۰ و ۹۱ آیین نامه در دستور مجلس قرار می‌گیرد.

 

وی همچنین از موفقیت ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک تشکر کرد و این موفقیت را به آن‌ ها و ملت ایران تبریک گفت و افزود: در یک فرصت مناسب از قهرمانان المپیک و پارالمپیک در مجلس تقدیر می شود./فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: