صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 07
کد خبر: ۱۰۱۲۸۳

چرا پاداش بازیکنان المپیکی بسکتبال کامل پرداخت نشد؟

انگار گم شدن حقوق و پاداش دیگران در فدراسیون بسکتبال به امری بدیهی و عادی تبدیل شده است.

به گزارش راهبرد معاصر در فدراسیون بسکتبال چه می‌گذرد؟ کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای هر بازیکن ملی‌پوش بسکتبال، حقوق و پاداش حضور در المپیک توکیو اختصاص داده بود که سر جمع این مبالغ به ازای هر بازیکن تیم ملی بسکتبال، ۱۳۰ میلیون تومان می‌شد.

 

درحالی که همه ورزشکاران حاضر در المپیک این مبالغ را دریافت کرده‌اند در بسکتبال تنها به دو سه بازیکن ۱۰۵ میلیون تومان داده شده، چند نفر ۸۵ میلیون تومان گرفته‌اند و یکی دو بازیکن ۳۰ میلیون تومان دریافتی داشته‌اند. این درحالی است که تعدادی از بازیکنان تا کنون هیچ مبلغی من باب پاداش و حقوق المپیک دریافت نکرده‌اند.


از قرار معلوم باید مبلغ ۴۵ میلیون تومان حقوق از وزارت ورزش، مبلغ ۴۵ میلیون تومان حقوق از کمیته المپیک به ازای ۱۰ میلیون تومان پاداش کمیته المپیک و ۳۰ میلیون تومان پاداش وزارت ورزش جمعا ۱۳۰ میلیون برای هر بسکتبالیست تیم ملی به حساب فدراسیون واریز شده باشد، اما فدراسیون این مبلغ را کامل به اعضای تیم پرداخت نکرده است.


حالا باید فدراسیون پاسخگو باشد که حقوق و پاداش بازیکنان المپیکی بسکتبال چه شده و چرا تا به امروز به صورت کامل به آنها پرداخت نکرده است؟/شهرآرا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: