صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 11
کد خبر: ۱۰۱۷۴۳

جزئیات اینترنتی شدن صدور مجوز تردد در تهران

فرمانداری تهران از اینترنتی شدن صدور مجوز در تهران خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر فرمانداری تهران از پایان صدور مجوز تردد خبر داد و از این پس مجوز تردد در تهران به صورت اینترنتی صادر خواهد شد. بر این اساس از روز سه شنبه 23 شهریور 1400 صدور مجوز تردد در تهران اینترنتی خواهد بود. البته فرمانداری تهران اعلام کرده است فردا و پس فردا هیچ مجوزی صادر نمی شود. قرار است به زودی آدرس سامانه مجوز تردد تهران به زودی اعلام شود.

 

 

اینترنتی شدن صدور مجوز تردد در تهران

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از تغییر در صدور مجوزهای تردد در تهران و اینترنتی شدن مجوزهای تردد خبر داد.ایمان قربانی با اشاره به تصمیم جدید فرمانداری در دادن مجوزهای تردد، گفت: طبق تصمیمی که گرفته شد، از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور مجوزها صرفا به‌صورت اینترنتی به مردم تهران ارائه خواهد شد.وی افزود: بر همین اساس فردا و پس‌فردا (یکشنبه و دوشنبه، ۲۱ و ۲۲ شهریور) هیچ‌گونه مجوز ترددی به صورت حضوری ارائه نخواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم فردا به این منظور به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند چرا که اساسا تجهیزات ارائه مجوز تردد جمع‌آوری شده و ان‌شاءالله از روز سه‌شنبه به‌صورت اینترنتی ارائه خواهد شد.

مشاور فرماندار تهران خاطرنشان کرد: این تصمیم در جهت رفاه حال مردم گرفته شده و ادرس اینترنتی نیز به به‌زودی اعلام و رونمایی خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: