امکان تردد بین شهری داوطلبان کنکور ارشد 1400-راهبرد معاصر

امکان تردد بین شهری داوطلبان کنکور ارشد 1400

بر اساس اعلام سازمان سنجش امکان تردد بین شهری داوطلبان کنکور 1400 در روزهای پنجم تا هشتم مرداد امکانپذیر شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 20
کد خبر: ۹۶۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر  با وجود محدودیت تردد بین شهری با اعلام سازمان سجش امکان تردد بین شهری برای داوطلبان کنکور ارشد 1400 فراهم شده است و متقاضایان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد از روز سه شنبه 5 مرداد تا روز جمعه 8 مرداد امکان تردد بین شهری برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دارند. زمان کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶، پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ مرداد ‌ماه سال ۱۴۰۰برگزار می شود.کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد قرار است از روز یکشنبه سوم مرداد از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع شود. داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد الزامی است.

 

کنکور ارشد 1400

 

جزئیات تردد بین شهری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

فاطمه زرین آمیزی از هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور با پلیس راهور برای تردد بین شهری داوطلبان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس هماهنگی و نامه نگاری های سازمان سنجش آموزش کشور با پلیس راهور، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از روز سه شنبه پنج مردادماه تا روز جمعه هشت مردادماه امکان تردد بین شهری دارند.سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: لیست داوطلبانی که باید تردد داشته باشند در اختیار پلیس راهور قرار دارد و مدارک آزمون داوطلبان، مجوز تردد برای رسیدن به محل حوزه کنکور است.

به گفته زرین آمیزی، پلیس راهور خودروی این داوطلبان را متوقف نمی کند.زرین آمیزی خاطرنشان کرد: در روزهای پنجم تا هشتم نیز باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در سراسر کشور فعال است.وی تاکید کرد: تعداد شهرهای برگزار کننده کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته ۱۲۴ درصد رشد داشت و به ۱۷۹ شهر رسیده است و تردد داوطلبان به صفر رسید.

کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در روزهای ۶ تا ۸ مردادماه با رقابت ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در ۱۷۹ شهر و ۳۶۷ حوزه امتحانی برگزار می شود.فرایند خود اظهاری داوطلبان کرونایی این آزمون تا فردا چهارشنبه ۳۰ تیرماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ادامه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده