صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 27
کد خبر: ۱۰۳۶۴۴

خودکشی میلاد حاتمی صحت دارد؟

روز گذشته اخباری در خصوص خودکشی میلاد حاتمی شاخ مجازی در زندان اوین منتشر شد که واکنش هایی را در پی داشت در ادامه به بررسی صحت با کذب بودن خبر خودکشی میلاد حاتمی می پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شاخ اینستاگرام ایرانی که در ترکیه زندگی می کرد و اتهامات زیادی در پرونده دارد پس از دستگیری در ترکیه به ایران منتقل شد و  و اکنون  اخباری پخش شده مبنی بر اینکه میلاد حاتمی در زندان اوین با یک مسواک تیز شده اقدام به خودکشی کرده است که انتشار ااین خبر واکنش وکیل میلاد حاتمی را در پی داشت. 

 

ماجرای خودکشی میلاد حاتمی در زندان چه بود؟

 خبر خودکشی میلاد حاتمی توسط یکی دیگر از شاخ های مجازی به نام «ساشا سبحانی» منتشر شده و او حتی به خانواده حاتمی نیز تسلیت گفته است !

 

 

رسول کوهپایه زاده وکیل میلاد حاتمی در واکنش به خودکشی موکلش اعلام کرد با وی صحبت کرده و این خبر شایعه می باشد.

 

میلاد حاتمی پس از بازداشت در ترکیه بازداشت و تحویل پلیس ایران داده شد. اتهامات میلاد حاتمی شامل فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات اسلامی، روابط نامشروع، نشر محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی است. از دیگر اتهامات میلاد حاتمی و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضویت در شبکه سازمان‌یافته قمار، کلاهبرداری و پولشویی و کسب در آمد از محل نامشروع است. میلاد حاتمی در ترکیه دستگیر شد. اعترافات میلاد حاتمی از تلویزیون پخش شد.

مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری میزان در توئیتی اینطور نوشت:

 

 

خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است.

 

حدود یک ساعت پیش با وکیلش تلفنی صحبت کرده و مقام‌های زندان هم شایعه منتشر شده را تکذیب می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: