صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 01
کد خبر: ۱۰۴۱۳۳
رئیس جمهور در یاسوج:

دولتی‌ها کاری کنند تا مردم تغییر را احساس کنند

رئیس جمهور گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا مردم تغییر را احساس و قضاوت کنند.

به گزارش راهبرد معاصر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تقسیم ظرفیت‌ها‌ در شهرستان‌ها باید بر اساس عدالت باشد و در استان به این زیبایی نباید یک خانه خرابه وجود داشته باشد چرا که این وضعیت زیبنده این استان نیست.

وی عنوان کرد: ما به عنوان دولت باید به طوری عمل کنیم تا مردم تغییر را احساس و قضاوت کنند، ما از شرایطی که خانواده‌ای در یک خانه زندگی می‌کند و در فصل سرما دچار مشکل است ناراحت می‌شویم چرا که نسبت به این مردم مسئول هستیم.

رئیسی ابراز کرد: از جمع مدیران کارهای زیادی برمی‌آید و شهدا ثابت کرده‌اند که ما می‌توانیم برای مثال سد تنگ سرخ اگر سالی 10 درصد پیشرفت داشت در حال حاضر کار سد تمام شده بود، پس عدم فعالیت باعث شده که عقب بمانیم و مردم در زندگی دچار مشکل شوند. حداکثر تلاش خواهد شد که تا سال 1401 سد تنگ سرخ به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد باید صنعت گردشگری را سامان داد و فعالیت‌ها در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی را از طریق وزارت نفت پیگیری خواهد شد تا به فعالیت‌های اقتصادی کمک شود.

رئیسی اظهار داشت: سعی شود تا صنایع نیمه فعال و غیر فعال مجدد وارد فاز فعالیت شوند چرا که راه‌اندازی یک کارخانه نیمه فعال و غیر فعال به مراتب بهتر از راه‌اندازی یک کارخانه از ابتدای کار است.

وی یادآور شد: هدف از تقویت نهادها خدمت به مردم است و رمز موفقیت در مبارزه با کرونا این بود که مشارکت عمومی شکل گرفت و در سایه انسجام و کمک‌های مومنانه مردم پای کار آمدند و هر جا مردم پای کار آمدند در کنار مدیریت جهادی موفقیت حاصل شد.

رئیسی تصریح کرد: مجموعه ظرفیت دانشگاهی استان بسیار بالا است اگر این ظرفیت کنار بازار، صنعت، کشاورزی و غیره بیاید و علم کنار اقتصاد باشد شاهد دیپلماسی اقتصادی و تحول در استان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه احساس مردم شاخص مهمی برای مدیران است، افزود: مسئولان و وزیران با مطالعه درباره استان سیستان و بلوچستان به آن سفر کردند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه احساس مردم شاخص مهمی برای مدیران و مسئولان بوده و جهاد سازندگی به‌زودی احیا می‌شود ادامه داد: هیچ مدرسه کپری یا کانکسی در استان کهگیلویه و بویراحمد نباید وجود داشته باشد، استاندار و مسئولان مدارس کپری را خارج نوبت پیگیری کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: