صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 10
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶

عزت الله مهرآوران چه واکسنی زده بود ؟

شب گذشته متاسفانه عزت‌الله مهرآوران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. پس از انتشار این خبر برخی رسانه های ضدانقلاب مدعی شدند که وی دو دوز واکسن ایرانی برکت دریافت کرده بود. اما امروز هژیر مهرآوران، فرزند مرحوم عزت الله مهرآوران گفت: پدرم واکسن سینوفارم زده بود.

به گزارش راهبرد معاصر هژیر مهرآوران در پاسخ به این سوال که عزت الله مهرآوران چه واکسنی زده بود ، گفت: پدرم واکسن سینوفارم زده بود. هژیر مهرآوران، فرزند مرحوم عزت الله مهرآوران، در خصوص نوع واکسن تزریق شده به پدرش در موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: پدرم هر دو دز واکسن سینوفارم را دریافت کرده است. در طی دو سال دوران کرونا پدر مبتلا به کرونا نشد و نمی‌دانم برای واکسن است یا نه، اما بعدا به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است این گفتگو هفته گذشته در پی مصاحبه خبرنگار ما فرزند مرحوم مهرآوران انجام شده بود.

عزت الله مهرآوران چه واکسنی زده بود

شب گذشته متاسفانه عزت‌الله مهرآوران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.  پس از انتشار این خبر برخی رسانه های ضدانقلاب مدعی شدند که وی دو دوز واکسن ایرانی برکت دریافت کرده بود.

 

برای اطلاع از این موضوع خبرنگار ما از هژیر مهرآور، پسر مرحوم عزت‌اله مهرآوران موضوع را پیگیری کرد که وی توضیح داد: پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده بود.

همچنین نیکنام حسینی‌پور، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.

به گزارش فارس، تصاویر منتشر شده از  واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز واکسناسیون را دریافت نکرده بود.



همچنین یک عضو گروه دارویی برکت هم اضافه کرد: نام عزت‌الله مهرآوران، این هنرمند کشورمان در لیست افراد داوطلب در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هم وجود ندارد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: