صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 15
کد خبر: ۱۰۵۵۴۷
سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس:

اگر ایران نبود، کل اروپا گرفتار مواد مخدر می‌شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از اظهارات منتسب به الهام علی اف کمک رسانی ایران به ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا ابراز تأسف کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اظهارات منتسب به الهام علی اف کمک رسانی ایران به ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا گفت: ما در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار داریم و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران بر علیه قاچاق مواد مخدر در دنیا بی نظیر است، اگر غیر از این رخ می‌داد، کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می‌شد.

وی با یادآوری اینکه ما هزاران شهید و مجروح در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده ایم، تأکید کرد: برخی اظهارات علیه حسن همجواری و همسایگی است و نباید بین دو ملت هم کیش و مسلمان شکاف ایجاد شود.

نماینده مشکین شهر در مجلس تصریح کرد: متأسفانه بدخواهان دو ملت مسلمان دنبال شکاف بین دو کشور اسلامی و همسایه هستند. قوانین کیفری شدید در حوزه مواد مخدر «در راستای بازدارندگی»، در ایران وضع شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفتائات، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر را حرام فرموده است. لابد اطلاعات غلطی به پرزیدنت جمهوری آذربایجان داده اند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: