صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۳۳
  • سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 20 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 01
کد خبر: ۱۰۷۸۰۵

شاهکار یک استقلالی پرسپولیس را به زانو در آورد

رسول خطیبی از تیمی که در سه هفته نخست لیگ بیستم برد و گل زده‌ای نداشت تیمی ساخته که در همین بازه زمانی در فصل جدید باختی نداشته و گلی دریافت نکرده است.

به گزارش راهبرد معاصر تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام خمینی پذیرای پرسپولیس تهران بود و موفق شد با یک گل به برتری برسد تا با هفت امتیاز موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

ایرالکوی اراک بعد از تساوی بدون گل در مشهد مقابل پدیده در گام دوم با سه گل از سد فولاد خوزستان گذشت و حالا با یک گل، مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشتند تا در جمع بالانشینان لیگ بیست و یکم جای بگیرند. چهار گل زده و صفر گل خورده ماحصل تلاش آلومینیوم تا به اینجای کار بوده است.

نماینده استان مرکزی در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر توانسته پیشرفت خیره‌کننده‌ای را داشته باشد. آنها که مانند لیگ بیستم، فصل را با رسول خطیبی آغاز کرده‌اند نسبت به دوره قبل ۶ امتیاز بیشتر را دشت کرده‌اند. آنها در لیگ بیستم تا پایان هفته سوم بدون برد و گل زده بودند و حالا بدون باخت و گل خورده هستند. جالب اینکه از صفر گل زده و چهار گل خورده به صفر گل خورده و چهار گل زده رسیده‌اند.

آنها در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ابتدا با سه گل به نساجی باختند و در گام دوم با نتیجه یک بر صفر برابر سپاهان مغلوب شدند. تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان هم نتیجه‌ای بود که در هفته سوم دشت کردند. آلومینیوم تا پایان هفته ششم لیگ بیستم ۶ امتیاز دشت کرده بود و حالا سه هفته زودتر، از فصل پیش خود یک امتیاز بیشتر جمع‌آوری کرده است.

باید دید این تیم در پایان فصل به چه عنوانی دست پیدا می‌کند. در لیگ قبلی رسول خطیبی تیم را در میانه راه رها کرد و نماینده استان مرکزی به عنوان یازدهمی بسنده کرد./

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: