صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۱۹
  • سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 09 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 03
کد خبر: ۱۰۸۰۴۸
معلمان و دانش آموزان سردرگم؛

تذکر به دولت/ وزیر آموزش و پرورش کی می‌آید؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نبود وزیر باعث سردرگمی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در کل کشور شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان) قوه مقننه، طی تذکری خطاب به دولت، گفت: برای چندمین بار عنوان می‌کنم، به فکر دانش‌آموزان کشور باشید چرا که نبود وزیر باعث سردرگمی دانش‌آموزان، والدین و معلمان در کل کشور شده است.

 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور محترم و محبوب ایران باید هر چه زودتر موضوع انتخاب وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار داده و وی را به مجلس معرفی کند.

 

نماینده کاشمر در مجلس خطاب به هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نفوذ در کشور چند جنبه دارد، یک نفوذ نفوذی است که مصداق آن در فیلم گاندو به نمایش درآمد و مسائلی که همه مردم از آن مطلع هستند و مصادیق آن نیز در حال حاضر در زندان به سر می‌برند. یکی دیگر از مصادیق نفوذ در کشور نیز این گونه است که طرح‌های اولویت‌دار در مجلس را طرح‌های بیستم و سی‌ام قرار می‌دهند.

 

نیک‌بین تصریح کرد: مهمترین طرح در مجلس، طرح شفافیت بوده ولی هنوز در دستور کار قرار نگرفته است؛ همین که یک طرح اولویت‌دار در کشور را دست چندم معرفی می‌کنند خود نفوذ است. نفوذ در حمل و نقل ریلی کشور یک نمود و در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها به نحو دیگری نمود دارد. اگر شفافیت که جزء اصلی‌ترین طرح‌های مجلس است زودتر در دستور کار قرار بگیرد قطعا بهتر خواهد شد.

 

نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر نماینده مردم کاشمر گفت: هیأت رئیسه بر اساس رأی و نظر نمایندگان و همچنین بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس از جمله تبصره (1) و (2) ماده (100) آیین‌نامه داخلی کار را پیش می‌برد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: