صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 29
کد خبر: ۱۰۸۱

هزینه دریافت کارت سوخت المثنی

با الزامی شدن استفاده از کارت سوخت از 25 آذر، همه مالکان خودرو در صورت مفقودی کارت سوخت باید نسبت به دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند.
به گزارش راهبرد معاصر؛ با افزایش قاچاق سوخت دولت تصمیم به احیای کارت سوخت گرفت و مالکان خودرو و موتور سیکلت برای دریافت کارت سوخت المثنی باید حداکثر تا 24 آذر ماه اقدام کنند. برای دریافت کارت سوخت المثنی چهار روش در نظر گرفته شده که افراد هر یک کدام که مایل باشند می توانند اقدام کنند. هزینه دریافت کارت سوخت در سه روش رایگان است و در یکی از روش ها برای صدور کارت سوخت المثنی مالکان خودرو باید 33 هزار تومان جهت صدور کارت سوخت جدید بپردازند.
 
در سه روشی که دریافت کارت سوخت المثنی رایگان است در واقع افراد با اتصال کارت بانکی به کارت سوخت، می توانند کارت بانکی را به کارت سوخت تبدیل کنند که جزئیات آن در ادامه می آید.
 
 
در روش اول مالکان خودرو و موتور سیکلت می توانند به سایت خدمات دولت همراه مراجعه کنند و با ثبت اطلاعات خودرو، شماره تماس و کارت بانکی نسبت به تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اقدام کنند و در این صورت دیگر نیازی به دریافت کارت سوخت جدید نیست.
 
روش دوم نیز از طریق اپلیکیشن دولت همراه است که همان فرآیند اتصال کارت بانکی به کارت سوخت انجام می شود. و در نهایت در روش سوم با ارسال کد *4# شهروندان می توانند کارت بانکی را به کارت سوخت تبدیل کنند.
 
 
اما در روش چهارم که همان شیوه قدیمی است باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه شود و پس از ارائه مدارک و پرداخت مبلغ 33 هزار تومان، پس از یک هفته کارت سوخت جدید صادر و به آدرس مالکان خودرو و موتور سیکلت ارسال می شود.
 
با توجه به سهولت روش های ابدیل کارت بانکی به کارت سوخت پیشنهاد می شود افراد از این راه ها استفاده کنند تا از صرف هزینه اضافی هم جلوگیری شود.
 
جزئیات بیشتر در اینجا:
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: