صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۸۲۰

خبر جدید درباره برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۰

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۰ اظهار داشت مقدمات اولیه فراهم شده است تنها منتظر تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش تنها وزارتخانه بدون وزیر که بیشترین جذب نیرو را دارد هستیم.

به گزارش راهبرد معاصر،رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 اظهار داشت مقدمات اولیه فراهم شده است تنها منتظر تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش تنها وزارتخانه بدون وزیر که بیشترین جذب نیرو را دارد هستیم.جلسه  رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پروش قرار است سه شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شود تا درصورت اخذ رای اعتماد نمایندگان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش علاوه بر مسائل مهمی چون رتبه بندی معلمان و بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی به مسئله جبران کمبود معلم در کشور و مشخص کردن تعداد نیروی لازم  و جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش بپردازد. 

 

 

جزئیات برگزاری نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا پایان سال 1400

 

میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: ما برای برگزاری آزمون استخدامی منتظر بودیم تا دستگاه‌ها با توجه به تغییر دولت، آخرین آمار و نیازهایشان در حوزه تامین نیرو را ارائه دهند و تاکنون تنها آمار وزارت آموزش و پرورش مانده است که باید منتظر بمانیم تا وزیر آن مشخص شود چرا که بخش عمده‌ای از استخدام‌ها مربوط به این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پیش‌نویس دفترچه آزمون استخدامی به طور کامل آماده شده است فقط باید در آن، عدد و رقم، پُست و شهر برای وزارت آموزش و پرورش درج شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: امیدواریم اگر بتوانیم آمار‌ها را دریافت کنیم تا پایان ماه آینده، مقدمات برگزاری این آزمون را فراهم کنیم، اما به طور قطع آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

لطیفی در خصوص نحوه جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند به دستگاه‌‎های اجرایی معرفی شدند که تعداد آن‌ها ۳ برابر ظرفیت هم بود و پیرو آن دستگاه‌ها بر اساس ظرفیتشان با آن‌ها مصاحبه کرده و با توجه به نیازی که در حوزه تامین نیرو دارند، برترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، تاکید کرد: فرآیند جذب این افراد در دستگاه‌‎ها در حال اجرا بوده و تقریبا نهایی شده است و در این زمینه با مشکلی مواجه نیستیم و تعدادی هم که باقی مانده‌اند در این آزمون پذیرفته نشده بودند.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: