صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۵
  • پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 01 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 24
کد خبر: ۱۱۱۰۱۸

گروسی نشست خبری خود پس از سفر به ایران را لغو کرد

یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شده است که، گروسی نشست خبری خود پس از سفر به تهران که قرار بود در شامگاه سه‌شنبه برگزار شود را لغو کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر، یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از لغو نشست خبری رافائل گروسی، مدیر کل این نهاد بین‌المللی پس از بازگشت وی از سفر تهران خبر داد.

براساس ادعای این سخنگوی آژانس انرژی اتمی که اشاره‌ای به نام وی نیز نشده است، پس از لغو این نشست که قرار بود در شامگاه سه شنبه برگزار شود، قرار است گروسی در روز چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت گرینویچ نشست خبری جداگانه‌ای برگزار کند.

از سوی یگر، نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است از روز چهارشنبه آغاز شود.

رافائل گروسی شامگاه دوشنبه وارد تهران شد و با بسیاری از مقامات کشورمان به بحث و رایزنی پرداخت.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح روز سه شنبه، با محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین در دیدار با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، متقابلا ضمن تاکید بر رویکرد فنی، حرفه‌ای و بی طرفانه آژانس، سفر خود را نشانه‌ای از اراده برای گفتگو و درک متقابل، حل مسائل و ارتقای همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و از آمادگی آژانس برای حل و فصل موضوعات باقی مانده طی ماه‌های آتی در همکاری نزدیک با جمهوری اسلامی ایران خبر داد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: