صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 25
کد خبر: ۱۱۱۱۸۵

شریعتمداری: شرایط امروز ما خطیر است نه خطرناک

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه پروژه امروز دشمن مسأله ناامیدی است، گفت: هر جا تفکر بسیجی حاکم بوده، ما برنده بوده‌ایم؛ تفکر بسیجی پویا و انسان‌ساز است.

به گزارش راهبرد معاصر، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول نشریه کیهان ظهر امروز در همایش «جوان نخبه بسیجی کارآمد» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، ضمن ارج نهادن به تفکر پویای بسیجی اظهار کرد: امام خمینی (ره) غبار بداندیشی‌ها را از اسلام ناب زدود و به قول مقام معظم رهبری بعثت دوباره انجام داد و در این میان بسیجیان، مردم خداجویی هستند که راهیان اسلام ناب‌اند.

وی افزود: همواره بررسی رخداد‌های انقلاب نشان می‌دهد که هر جا تفکر بسیجی حاکم بوده، ما برنده بوده‌ایم؛ تفکر بسیجی پویا و انسان‌ساز است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شرایط امروز ما خطیر است، اما خطرناک نیست؛ خطیر است، چون از عقبه‌ای سخت عبور می‌کنیم، ولی خطرناک نیست، چون عقبه‌های سخت زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ خطراتی مثل جنگ تحمیلی، درگیری‌های داخلی با منافقین، ماجرای طبس و ... و غیره.

شریعتمداری تصریح کرد: امروز دشمن تقریباً تمامی برگ‌های برنده‌اش را به بازی آورده و شکست خورده است؛ ترساندن ما از گزینه نظامی، مسئله هسته‌ای و ... تنها بخشی از این برگ‌ها بوده است.

وی گفت: وظیفه ما این است که نقشه راه را بشناسیم؛ پروژه امروز دشمن مسئله ناامیدی است و از دو محور رسانه و نفوذ این پروژه را دنبال می‌کند؛ ما باید نگاهمان به نقشه اصلی باشد و حاشیه نرویم؛ شبهه را بشناسیم و پاسخ دهیم، ولی درگیرش نشویم؛ روشنگری و مدیریت افکار عمومی بر عهده جوانان نخبه انقلابی است.



در پایان این مراسم که حسن پور، معاون بسیج علمی پژوهشی استان تهران، امام جمعه شهرستان دماوند، فرمانده سپاه، رییس و هیات رییسه دانشگاه، رییس سازمان تبلیغات و جمعی از نخبگان دانشگاه و شهرستان حضور داشتند، از نخبگان شهرستان دماوند و دانشگاه تقدیر به عمل آمد و از دستاورد‌ها و اختراعات آن‌ها بازدید شد./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: