صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 05
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶

آخرین وضعیت دختران حادثه دیده شین آبادی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پیرانشهر خبرداد.

به گزارش راهبرد معاصر، سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در آیین گرامیداشت روز معلولان گفت: طی هفته معلولین در آذرماه به دانش آموزان حادثه دیده شین آباد به ازای هر دانش آموز بر اساس سطح معلولیت در ۴ سطح خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید با حداقل ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداکثر ۸۱ میلیون تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است که مجموعا برای ۲۴ نفر از اولیاء دانش آموزان مبلغ ۶۱۴میلیون تومان و برای ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده نیز مبلغ ۷۸۶ میلیون تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: اعتبار پرداختی برای دانش آموزان به حساب بلند مدت بانکی و برای والدین به حساب جاری واریز شد و این پرداختی‌های تحت عنوان کمک موردی معیشت، کمک هزینه درمان و ... پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بااشاره به اینکه در استان ۸۹ هزار و ۳۶۵خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار و ۷۷۵ خانوار معلول، مستمری بگیر هستند، گفت: طی هفته معلولین ۴ مرکز آموزشی_توانبخشی در شهر‌های پیرانشهر، پلدشت، سلماس و چایپاره باهدف خدمات رسانی به جامعه هدف افتتاح شد. /برنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: